събота, 31 декември 2016 г.

2016 година в книги


Държа да направя равносметката си за тази година по начина, по който обобщих и 2015 - поста можете да прочетете тук. Ще се изразя изключително оригинално - наистина не мога да повярвам че оттогава изминаха 365 дни. От една страна времето ми се струва някак малко, недостатъчно, но когато се замисля, осъзнавам колко много неща са се променили. Например читателските ми навици. Признавам, през последните 12 месеца отделях сравнително по-малко време на четенето. Предполагам донякъде се дължи на факта, че в началото на годината си поставих висока цел в Goodreads предизвикателството и това честно казано ме обезкуражи да я следвам. Все още не мога да преценя дали тези предизвикателства ми помагат или обратното, затова за момента ще се въздържа от поставяне на нова цел за 2017. Но въпреки, че четох малко, все пак успях да си избера по една книга за всеки месец от годината и така да обобщя цялостния ми читателски опит. Този път обаче просто ще изредя заглавията на книгите и няма да се занимавам с описания, тъй като, цитирам: "After everything that I did last year, I feel empty. I'm like a dry crusty sponge that just needs some time to absorb liquid." Мисля че Дан и Фил намират начин да присъстват във всичките ми постове напоследък. Съжалявам.

Януари: "Отклонение" - Блага Димитрова

Февруари: "Играч първи, приготви се" - Ърнест Клайн

Март: "Кралица на сенките" - Сара Дж. Маас

Април: "Гневът и зората" - Рене Ахдие

Май: "Миниатюристът" - Джеси Бъртън

Юни: "Тайната история" - Дона Тарт

Юли: "Жената на пътешественикът във времето" - Одри Нифнегър

Август: "Хари Потър и прокълнатото дете" - Дж. К. Роулинг

Септември: "The Amazing Book Is Not On Fire" - Dan Howell & Phil Lester 

Октомври: "Макбет" - Уилям Шекспир

Ноември: "A Work in Progress" - Connor Franta 

Декември: "Voyager" - Diana Gabaldon


Сбогом 2016 година! Признавам, че ми донесе множество хубави моменти, но наистина се моля 2017 да ме насочи в различна посока. За първи път изпращам изминалите месеци с въздишка на облекчение и посрещам бъдещите с огромна надежда! Нямам търпение да видя какво ме чака.

Няма коментари:

Публикуване на коментар