събота, 1 октомври 2016 г.

The Procrastination Tag

Точно така, поредният таг в блога на момичето, което не спира да твърди, че не обича тагове. Авторски, при все това. Уау. Тук обаче няма въпроси, а една лесна задача: Направете списък на всички глупави неща, които редовно ви пречат да четете или да извършвате каквато и да е продуктивна работа. Време е да спрем да се заблуждаваме и да приемем колко големи procrastinator-и сме всички ние. А може би изреждането на всички тези неща ще ни помогне да започнем да забелязваме по-бързо кога несъзнателно отлагаме изпълнението на дадена задача. Между другото държа да отбележа, че измислих този таг преди около месец, но така и не написах самия пост. Yup. I procrastinated The Procrastination Tag. Try beating that. Оу, също така тагвам Жени, Зин, Вик, ЕваМиш и Кристина.
А сега към моя списък от неща, заради които съм склонна да отложа четенето:

  • dan and phil
  • doctor who
  • ненужни часове сън
  • излизане (рядкост, но и това се случва)
  • филми - до скоро не гледах никакви филми и сега това ми излиза през носа, защото има толкова много класики, които не съм гледала, дори ме е срам да си го призная
  • tumblr - клик и клик
  • dc tv shows
  • куизове в интернет - възможно е да съм пристрастена
  • инстаграм или преработване на снимки, които в крайна сметка винаги изтривам
  • гледане на видеата на дан и фил
  • ровене в сайтове за астрология, търсейки рожденните дати и часове на известни личности за да столквам най-скритите и тъмни кътчета от личността им според наталната корта
  • facebook
  • youtube - където муа прекарва 90% от интернет времето си
  • сериали и да, знам че вече споменах няколко, но те имаха нужда от специално внимание, а това е за всички останали
  • гледане на лайвстриймовете на дан и фил
  • sims, игра, за която рядко се сещам, но ако започна да играя, смятайте денят, нощта и седмицата за изгубени
  • зяпане на този божествен инстаграм
  • или просто connor franta
  • правене на плейлисти в спотифай
  • четене на глупави статии с примамливи заглавия
  • интернет като цяло
  • лаптопът ми като цяло
  • отново гледане на клиповете на дан и фил, защо не
  • четене на ревюта, колкото и да е странно, това понякога също ми пречи
  • приятелите ми, когато ме занимават с глупости
  • приятелите ми, когато ме занимават с важни неща
  • снапчат филтрите, играейки с които мога да си загубя цялото време
  • пинтерест
  • тъмблър тага на дан и фил
  • мотаене като цяло
  • daydreaming
  • tyler oakley
  • опити за постове, които или биват изтривани веднага, или стоят като чернови в продължение на няколко месеца преди да бъдат изтрити (надявам се този да не е от тях, иначе ще трябва да го прибавя в списъка, защото в момента би трябвало да чета)
  • кръстословици - също е вазможно да съм пристрастена
  • планиране на TBR пайла ми
  • правене на безкрайни списъци за абсолютно всичко
  • като например този
  • also did I mention dan and phil
  • basically dan and phil
в момента съм и Дан, и Фил относно всичко изброено в този таг

Няма коментари:

Публикуване на коментар